perjantai 6. huhtikuuta 2012

Nuppuja...
Aamu alkoi järkytyksellä, yöllä oli satanut lunta niin paljon, että maisema näytti varsin oudolta ja tuntui kun kevään tulo olisi taas viivästynyt kertaheitolla. Tänään on vuoron perään paistanut aurinko ja sitten taas  yhtäkkiä sataakin valkoisia töppösiä, hieman hermostuttavaa. 

Isäntä aloitti aamusta autorempalla, Audi-vanhus sai uudet säihkyvät jarrulevyt, jotka velipoika oli kuskannut Vantaalta asti, suuri kiitos tästä hänelle! Sillä aikaa kun isäntä huhki auton kimpussa minä hikoilin kolan kanssa ja putsasin pihaa ja tästä urotyöstä sainkin hyvän tekosyyn olla tekemättä koko päivänä enää mitään hyödyllistä.

Eli enempi ja vähempi tässä telkkarin ääressä on  koko pitkäperjantai vietetty, ja jälleen kerran tullut katsottua läpi koko Milennium-trilogia. Mun käy aina samoin tuon telkkarin kanssa, aikani selailen kanavia ees takas ja tympäännyn kun telkkarista ei tuu mitään muuta kuin ruoka- ja remppaohjelmia ja päädyn joka kerta katsomaan noita samoja elokuvia, jotka oon nähnyt jo sata kertaa... 

Naurattaako teitä muuten nämä Hauskat kotivideot? Mun mielestä ne pitäis kyllä nimetä ihan uusiksi, kun ei niissä ole mitään hauskaa. Lähinnä mua itkettää kun noita katselen. Varsinkin nuo kohdat kun pulkalla lasketaan päin puuta tai pesäpallomailalla lyödään kaveria päähän tai sukukalleuksille, ja erityisen pahalta tuntuu tuo kermakakkujen tuhlaaminen... Onko tuo erityisesti joku amerikkalaisen kulttuurin hieno ilmentymä, että yllätetään päivänsankari heittämällä kakku päin lärviä? Mua ainakin suorastaan raivostuttaa tuollainen sotkeminen! No okei, nuo kissa ja koirajutut on joskus ihan hauskoja, mutta kaikki muut vois jättää pois.

Raksalta voisin laittaa kohta kuvaa, siellä on laiteltu viimeksi rännejä paikoilleen, komealtahan ne näytti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti